MCOO | O nas
5751
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-5751,mkd-core-1.0.2,gecko,wp-accessibility-helper,accessibility-contrast_mode_on,wah_fstype_script,accessibility-underline-setup,accessibility-location-right,ajax_fade,page_not_loaded,,onyx child-child-ver-1.0.0,onyx-ver-1.4.1,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290,vertical_menu_background_opacity_over_slider vertical_menu_background_opacity_over_slider_on,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

O nas

Krótka historia powstania centrum

Co robimy

Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Brzesku rozpoczęło swoją działalność z dniem 01.01.2020 r. na mocy Uchwały Rady Miejskiej w Brzesku Nr XIII/108/2019, z dnia 16.10.2019 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „Miejskie Centrum Obsługi Oświaty” oraz nadania jej statutu.

Od 01.01.2020 r. do 31.01.2021 r. Dyrektorem Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Brzesku była Pani mgr inż. Elżbieta Wójciak.

Od 01.02.2021 r. Dyrektorem Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Brzesku jest Pani mgr Joanna Daniec.

Przedmiotem działalności Centrum jest prowadzenie spraw jednostek obsługiwanych w zakresie:

  • obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej związanej z bieżącą działalnością, gospodarowaniem mieniem,
  • prowadzenia rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenia spraw kadrowych pracowników jednostek obsługiwanych,
  • prowadzenie spraw płacowych pracowników jednostek obsługiwanych,
  • obsługi finansowej, w tym prowadzenie rachunków bankowych,
  • obsługi księgowej,
  • dokonywania rozliczeń z organami podatkowymi, organami rentowymi i innymi instytucjami,
  • sporządzania sprawozdawczości finansowej, budżetowej, w zakresie operacji finansowych i statystycznych jednostek obsługiwanych,
  • realizacji dochodów przysługujących jednostkom obsługiwanym,
  • współpracy z kierownikami jednostek obsługiwanych w przygotowywaniu projektów planów finansowych, projektów zmian w planach finansowych i bieżącej analizy ich wykonania,
  • obsługi informatycznej, w tym systemów komputerowych oraz obsługa techniczna, polegająca na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania systemów teleinformatycznych w ramach wspólnej obsługi Centrum i jednostek obsługiwanych,
  • obsługi w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy,
  • prowadzenia Międzyzakładowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.
Osługa

administracyjna, finansowa, organizacyjna, rachunkowa, kadrowa, płacowa, księgowa

Współpraca

z kierownikami jednostek obsługiwanych w przygotowywaniu projektów planów finansowych, projektów zmian w planach finansowych i bieżącej analizy ich wykonania,

Wielkość czcionki
Kontrast